Retourneren & Ruilen

Wanneer je niet tevreden bent met de aankopen kun je het uiteraard retourneren. Hoe dit moet ??  vul de bijgevoegde retourformulier in en doe deze bij het retour pakketje in. Wanneer jou pakket bij ons binnen is gekomen wordt het bedrag ALTIJD binnen 3 werkdagen retour gestort, behalve als er iets met de retour zending volgens ons niet in orde is, als dit het geval is kijken we samen met jou naar een passende oplossing het is dus nooit. Het geval dat wij niks doen met afgekeurde retourtjes. Heb je gekozen voor de optie tegoedbon met extra tegoed?? Dan krijg je deze tegoedbon ook altijd binnen 3 werkdagen toe gemaild. 

* Wil jij voordelig zonder extra retourkosten retourneren? Kies dan voor de optie tegoedbon. Op een tegoedbon krijg je namelijk altijd de kosten van het retourneren als extra tegoed van ons vergoed op deze bon. 

*  .Sale items met 20% korting of MEER kunnen NIET RETOUR.   

*  Wij hanteren een retourtermijn van 7 dagen. Uiteraard doe wij nooit moeilijk wanneer een zending door omstandigheden wat later binnen komt.

* Retourneren is op eigen kosten. Wanneer je kiest voor een tegoedbon krijg je deze kosten wel van ons vergoed. Kies je voor een omruiling ? Dan sturen wij altijd GRATIS het nieuwe item op.  

 *  Het artikel dient in de orginele staat te zijn, prijskaartjes zijn aangehecht, ongedragen, ongewassen en onbeschadigd. 

*  Alle items dienen in de orginele verpakking retour gestuurd te worden dus in de zak of doos waarin het is bezorgd. Wij nemen geen schoenen terug  zonder doos of waarop de doos geschreven is of geplakt. 

*  Wij geven geen wasgarantie of garantie op versieringen.

 * Accessoires nemen wij niet retour ( TASSEN, RIEMEN EN SIERADEN ) *  Oorbellen kunnen niet retour ivm Hygiëne

 * Let op: wij geven nooit contant geld terug in de winkel, wij storten het bedrag terug  

Wanneer je betaald met een tegoedbon vindt de terug betaling ook altijd plaats in  de vorm van een tegoedbon. Vul bijgevoegd retourformulier  in en stuur mee met je pakketje.
Zonder formulier kunnen we de zending niet verwerken.

 Wanneer de retour zending volgens ons niet voldoet aan de gestelde eisen hebben wij het recht deze te weigeren. Indien dit het geval is vervalt het recht op terug betaling en zullen wij je via de mail daarvan op de hoogte stellen.

Verstuur je pakket altijd met PostNL en met een Track & Trace. Millennium Mode  is namelijk niet aansprakelijk wanneer je retourpakket zoekt raakt Bewaar dit bewijsje ook goed totdat het bedrag retour is gestort op de rekening. Bij geen of onvoldoende frankeren brengen wij extra kosten in rekening. Alle retourtjes die bij ons binnen komen worden geregistreerd zodat we altijd kunnen nagaan wanneer en of een retourzending bij ons binnen is gekomen.

Hoe kun je ruilen bij MILENNIUM MODE ?

Wanneer u een item wilt ruilen kan dit uiteraard. Voor een andere maat, kleur of ander item ? Dat is allemaal geen probleem.  Wij sturen altijd GRATIS het nieuwe artikel na je toe. Wanneer u een item wilt ruilen kan dit doorgegeven via info@millenniummode.nl of vermeldt het op het factuur of retourformulier.

Het retouradres is :

millennium Mode
van zeggelenplein 94 ,2032 kd,haarlem                                                                                                 

 

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Schrijf je nu  in voor de nieuwsbrief  en ontvang 10% korting.

× Neem contact met ons op!